Často kladené otázky
PERGUNTAS MAIS FREQUENTES
Como posso fazer uma encomenda?
Objednání u nás je velmi jednoduché: jakmile vložíte zboží do nákupního košíku, můžete objednávku dokončit kliknutím na tlačítko „Provést objednávku“.
Para můžete snadno provést během procesu dokončení nákupu, kdy se automaticky přihlásíte. Poté budete proveni tříkrokovým procesem objednávky (adresa – způsob platby – potvrzení) a budete moci svou objednávku dokončit.
Nabízíme také možnost provést objednávku bez vytvoření zákaznického účtu.
K tomu klikněte na „Pokračovat“ v registračním formuláři zákazníka. Chcete-li dokončit objednávku, postupujte podle tří kroků objednávkového procesu (vaše údaje – platba – objednávka).
Mohu zrušit objednávku, pokud ještě nebyla odeslána?
Zrušení je možné, pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována naším skladem. Vzhledem k tomu, že náš sklad zpracovává objednávky velmi rychle, někdy není možná objednávka zrušit ani po několika minutách.
Nejrychlejší způsob je přejít na objednávku ve vašem zákaznickém účtu a vybrat možnost zrušení. provést, že můžete požádat pouze o zrušení všech v jedné naplánované dodávce.
Pokud chcete zrušit všechny položky ve své musíte, ale byla rozdělena do několika naplánovaných dodávek, požádat o zrušení každé z těchto naplánovaných dodávek.
Bohužel není možné zrušit konkrétní položku v naplánované dodávce. Po odeslání žádosti dojde k opětovnému zrušení e-mailu o stavu vaší žádosti.
O que acontece quando a minha encomenda estiver concluída?
Po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací e-mail obsahující nejen objednané položky, ale také fakturační adresu a zvolený způsob platby.
V opačném případě můžete zahájit proces vrácení zboží.
TRANSPORTE E ENTREGA
Qual é o prazo de entrega?
Zpravidla dodáváme dny okamžitě dostupné položky do 8 až 12 pracovních.
Como posso acompanhar a minha encomenda?
Chcete-li sledovat svou objednávku, klikněte na odkaz pro sledování v e-mailu s potvrzením odeslání, který jste obdrželi.
Pokud ve své schránce nenajdete potvrzovací e-mail, pravděpodobně se nachází ve složce s nevyžádanou poštou.
Mohu změnit údaje své potvrzené objednávky?
Bohužel není možná údaj dodatečně změnit. Pokud nebude adresa nalezena nebo pokud nebude možné vaši objednávku doručit, zásilka bude vrácena zpět k nám. Jakmile obdržíte zásilku, obdržíme a zkontrolujeme, zašleme částku odpovídající platební metodě, kterou jste zvolili při výběru.
Questões relacionadas com a devolução de encomendas
Como enviar a mercadoria devolvida?
Pokud je vaše objednávka k vrácení, postupujte podle následujících kroků, abyste způsobili proces vrácení: 1. Zašlete e-mail prostřednictvím sekce „Kontakt“ na webové stránce. 2. Použijte svůj e-mail pro poskytnutí informací: - objednávky - Důvod žádosti o vrácení - Fotografie produktu, pokud je poškozen - Jméno a příjmení zákazníka - Adresa zákazníka Budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám adresu pro vrácení zboží.
Budou mi vráceny základy na dopravu, pokud svou objednávku vrátím?
Sdílejte podrobnosti o svých zásilkách, vracení zboží nebo zákaznickém servisu.
Quanto tempo demora a devolução da mercadoria?
V SOFIE BRNO můžete objednané zboží vrátit do 30 dnů od doručení objednávky. Více informací o právu na odstoupení od smlouvy najdete v našem internetovém obchodě v našich Všeobecných obchodních podmínkách (VOP). doručení, že vrácení zboží poštou bude zpracováno rychleji než vrácení zboží prostřednictvím přepravních služeb/zasilatelských služeb.